Километрите май можеха да се сравнят и с броя на обслужванията в компа.Възможно е да имаш проблем при сключване на пълно каско ако нямаш два ключа.Нов ключ от АИ май е към 600-800лв, а в България не знам дали някой може да препрограмира ключ от друга кола.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Съвет относно покупка на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Колеги, днес гледах една 159-ка 1.9JTD 120кс. и състоянието и цената и доста ми харесаха.
Единственото което ме притесни беше, че на прясно измития двигател имаше омасляване върху маркуча над турбото(там където се снаждат дебелия маркуч от турбото и тънкия, който май е за картерните газове) Това нормално ли е?
Другия проблем е, че е с най-ниското ниво на оборудване.
Искам да попитам колеги които са минали по този път - лесно ли се добавят екстри?
Например да сменя салона с кожен, да сменя централната конзола с метална(че тази е пластмасова), да добавя темпомат и мултиволан... То това са основните неща които ми липсват.
Също и тази сервизна книжка ми се струва доста фалшива?Last edited by night_pz; d.m.y г., 19:47.Карам Пижо 406 HDi, но само през деня! Нощем в сънищата си карам Alfa
Comment
-
При смяна на салона има риск от проблем еърбега- може да започне да дава грешки.
Смяна на темпомата не е лесна, имаше писано във форума- общо взето доста нерви или доста пари(да ти го направят).
Мултиволана също не е лесно.
Иска се задействане на функции, препрограмиране или адаптиране на компа...
Изобщо ако мислиш да я преправяш заради екстрите по-добре си търси такава с екстри.
============================
Моят съвет е да седнеш и да си напаравиш списък с всички желани от теб екстри/функции.
След това да зачеркнеш тези от тях от които би направил компромис да се лишиш.
Това е най-разумното.
==========================================
За омасляването от маслени газове от картера - има и такива без омасляване, но от друга страна чета доста постове и колеги пишат че било нормално и който иска да няма омасляване да си бил "пуснел" маркуча за картерните маслени пари някъде отдолу ..
Кой колко е вярно да кажат автотехниците които упражняват тази професия ...Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Има ли желание всичко е възможно, но явно няма да е Plug n Play
Сетих се за още един въпрос да питам за тази 1.9jtd:
При първото палене(може би не е палена от седмици) доста се позамисли - въртя около 4-5 секунди преди да запали и след като запали лампата за подгревните свещи мигаше около 10 сек. Нямаше нетичпични вибрации, двигателя "мъркаше" още от първата секунда. Следващите паления нямаше никакъв проблем - дето се вика "От раз"
Правилно ли се ориентирам към проблем с подгревните свещи?Карам Пижо 406 HDi, но само през деня! Нощем в сънищата си карам Alfa
Comment
-
Първоначално публикувано от night_pz Покажи съобщениеИма ли желание всичко е възможно, но явно няма да е Plug n Play
Сетих се за още един въпрос да питам за тази 1.9jtd:
При първото палене(може би не е палена от седмици) доста се позамисли - въртя около 4-5 секунди преди да запали и след като запали лампата за подгревните свещи мигаше около 10 сек. Нямаше нетичпични вибрации, двигателя "мъркаше" още от първата секунда. Следващите паления нямаше никакъв проблем - дето се вика "От раз"
Правилно ли се ориентирам към проблем с подгревните свещи?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от night_pz Покажи съобщениеА в такъв случай няма ли да покаже грешка и на бордови компютър?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Ако акумулатора е слаб, може да светне туй онуй, тъй че не бързайте да се шашкате. След като поработи малко, гасиш, пак палиш и гледаш. Така или иначе на всяко палене се чекват тия неща. Като цяло също е предпоставка за отбив от цената, дам вече трябва малко и дар слово.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Момчета, колата ми е от 'опосканите' и първоначално се чудих дали да пробвам да добавя някоя екстра. В последствие свикнах със салона, дори започна да ми харесва черният плюш. Мултиволанът също го забравих, бутоните са разположени достатъчно удобно. Много ми харесват металните елементи по конзолата и лесно могат да се сменят, другият вариант (от които се възползвах) е да се пребоядисат пластмасовите елементи (снимки по-долу), повече от доволен съм от резултата. Понякога се сещам за темпомат - една полезна екстра за дълъг път, но може би единственото, което наистина ми липсва е парктроник отзад. Такива са изводите ми след година и половина каране на 'опосканата' 159-ка, другото е, че много ми харесва...
Comment
-
Няма от какво да се притесняваш, колега.
Има някаква шантава мода сред хората да се впечатляват от безсмислици... шарени дисплейчета, копчета по волана...
Мен пък копчетата по волана ми пречат като карам. И копчетата на касетофона са на 20см вдясно, нищо не пречи да си ги пипаш с дясната ръка.
Темпомата също е излишна екстра в България.
В Европа, където пътищата са хубави и водачите имат култура на шофиране е полезно да си пуснеш на 110, да си махнеш краката от педалите и да се влачиш приспивно и еднообразно.
В БГ е неприложимо
A парктроник винаги може да си сложиш... но може и да се научиш да паркираш и без.
Ако си сложиш един спойлер отзад, ще виждаш в огледалото точно къде ти свършва задницата.
Comment
-
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеНяма от какво да се притесняваш, колега.
Има някаква шантава мода сред хората да се впечатляват от безсмислици... шарени дисплейчета, копчета по волана...
Мен пък копчетата по волана ми пречат като карам. И копчетата на касетофона са на 20см вдясно, нищо не пречи да си ги пипаш с дясната ръка.
Темпомата също е излишна екстра в България.
В Европа, където пътищата са хубави и водачите имат култура на шофиране е полезно да си пуснеш на 110, да си махнеш краката от педалите и да се влачиш приспивно и еднообразно.
В БГ е неприложимо
A парктроник винаги може да си сложиш... но може и да се научиш да паркираш и без.
Ако си сложиш един спойлер отзад, ще виждаш в огледалото точно къде ти свършва задницата.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеКопчетата ти пречат като караш
Обичам да си хващам волана където искам.
А не без да искам докато паркирам да усиля до дупка или да звънна на любовницата
Копчетата на алфите не са толкова натрапчиви, но на модерните фолкщайгени, аудита и бмв-та с колелцата за звука са супер изнервящи.
Comment
Comment